TÁJÉKOZTATÁS A TERMŐFÖLD HIRDETMÉNYEK KÖZZÉTTÉTELI IDEJÉRŐL AZ IGAZGATÁSI SZÜNETRE TEKINTETTEL
2022. december 21., 09:49TÁJÉKOZTATÁS A TERMŐFÖLD HIRDETMÉNYEK KÖZZÉTTÉTELI IDEJÉRŐL
AZ IGAZGATÁSI SZÜNETRE TEKINTETTEL
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok Képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI.10.) Korm. rendeletben kapott felhatalmazás alapján a Nyőgéri Közös Önkormányzati Hivatalban 2022. december 22-től 2023. január 6-ig igazgatási szünet került elrendelésre, mely időszak alatt a Hivatal – a nyőgéri székhelyén (9682 Nyőgér, Petőfi S. u. 15.) és a meggyeskovácsi kirendeltségen ( 9757 Meggyeskovácsi, Március 15. tér 1.) is zárva tart, így az ügyfélfogadás is szünetel. A termőföld hirdetményekkel érintett ügyfeleinket tájékoztatjuk, hogy a 2022. október 24. napja után mind Nyőgérben, mind Meggyeskovácsiban közzétett termőföld adásvételi szerződések, vagy a 2022. december 7. napja után mind Nyőgérben, mind Meggyeskovácsiban közzétett termőföld haszonbérleti szerződések közzétételi idejébe az igazgatási szünet időszaka (2022. december 22-től 2023. január 6-ig, összesen 16 naptári nap) nem számít bele, ezen időszakkal megnövekedik a szerződések kifüggesztési ideje.
Meggyeskovácsi, 2022. december 21.
Tisztelettel: dr. Lendvai Róbert s.k.
jegyző
« Vissza az előző oldalra!